Atostogos Tailande! Krabi: Ao Nang, Klong Muang, Visa on Arrival.

Norėdami nepraleisti naujienų, spauskite LIKE ant mūsų Facebook puslapio

2018 metų vasario mėnesį lankėmės Tailande, o tiksliau Krabi regione! Trumpai pateiksime informaciją apie du populiaresnius Krabi kurortus - Ao Nang bei Klong Muang, Tailando vizos darymą atvykus (visa on arrival) Krabi oro uoste bei kelionės nuotraukas.

Visa on Arrival Krabi oro uoste. Lietuvos piliečiai gali pasidaryti Tailando vizą pačiame Krabi oro uoste, tam prireiks turėti dokumentinę vizos išmatavimams atitinkančią nuotraukėlę, pinigų vizai  bei užpildyti Vizos formą. Reikia paminėti tai, kad FREE Wifi zonos Krabi oro uoste bent jau tuo metu, kai mes buvome, nebuvo, tad visą vizai reikalingą informacija (atskridimo ir išskridimo reiso numerį, adresą kur apsistosite ir pan) turite pasiruošti iš anksto (pasidaryti screenshot ar užsirašyti į užrašų knygutę). Neturintys nuotraukos - nusifotografuoti galės ir Krabi oro uoste. Mokėti galėsite ir savo šalies valiuta, (bent jau mes, mokėjome eurais, tačiau kursas mums tikrai buvo nepalankus, nes gavosi, kad viza asmeniui atsiėjo 60 eurų).  Jeigu atostogas Tailande planuojate iš anksto ir turite laiko vizos darymui savoje šalyje, patariame ja pasirūpinti iš anksto, kad iš karto galėtumėte eiti prie patikros ir sutaupyti laiko eilėje, kadangi mes skristi į Tailandą nusprendėme likus savaitei iki skrydžio, darėmes  Tailando vizą on arrival Krabi oro uoste, kuris yra nedidelis, o stovėdami eilėje sugaišome apie 1.5 valandos.

Tailando valiuta, pinigų keitimas Tailande, pinigų išgryninimas Tailando bankomate. Tailando valiuta - Tailando batas ( 1 euras = ~37,5 Tailando batų).  Nors kurortiniuose miestuose ir gausu bankomatų (jų yra kas keliasdešimt metrų ir po kelis vienoje vietoje), mūsų patirtis rodo, kad pinigų išgryninimas iš bankomato Tailande, yra daug nepalankesnis mūsų piniginei, nei kad pvz., atsivežtų eurų keitimas į Tailando batus Tailando pinigų keitykloje. Prieš keliaudami į Tailandą pasidomėkite, koks yra valiutos kursas Tailande ir Jūsų šalies bankuose, ir jeigu norite taupyti, būtinai pasiimkite grynųjų, o ne tik kreditinę kortelę. Esame girdėje, kad netgi pildant vizą prašoma pateikti informaciją apie savo atsivežtas pajamas, nors mums asmeniškai su tuo neteko susidurti.

Transportas iš Krabi oro uosto į Ao Nang miestelį. Vos išėjus iš Krabi oro uosto patikros, pamatysite kelias įmones, siūlančias pervežimo paslaugas į Jūsų pasirinktą miestą.  Mes sumokėjome 150 - 300  Tailando batų (tiksliai neprisimename)  už pervežimą iš Krabi oro uosto į Ao Nang kurortą su greituoju autobusiuku. Vos tik buvo surinktas autobusiukas, pajudėjome link mūsų apgyvendinimo įstaigos.

Ao Nang kurortas Tailande - nedidelis kurortinis miestelis, kurio visa pagrindinė gatvė nusėta kavinėmis, restoranais, siuvenyrų parduotuvėlėmis, masažo salonais - judesio čia tikrai nemažai ir pinigus kur išleisti tikrai surasite. Ao Nang Beach - paplūdimys čia baltos smėlio ir švarus, tačiau ramiai pagulėti tikrai nepavyks, nes visą dieną nuo ryto iki vakaro čia pakrantėje burzgia keleiviniai laiveliai, kurie plukdo turistus į kitas turistines vietas.  Mūsų nuomone, Ao Nange smagu gyventi, nes yra didelis pasirinkimas, kur nueiti vakare, įvairios virtuvės bei restoranai su gyva muzika, tačiau dienos metu rekomenduojame pasinaudoti galimybe ir nuplaukti į kokią ramesnę salą arba susirasti kitą paplūdimį, jeigu mėgstate gulėti pliaže ramiau.

Ao Nang pakrantė

Ao Nang Beach - papūdimys3

20180129_135250

20180130_122020

Galima paraugauti ką tik ant žarijų iškeptos kukurūzų burbuolės 🙂

20180130_123719

Jeigu būsite Ao Nange ir norėsite natūralioj gamtoj susitikti su beždžionėlėmis, jas rasite eidami pakrante į kairę, kur matosi didelė ola. Saugokite daiktus, beždžionėlės labai drąsios, šoka ant rankų ir ant nugaros, griebia už tašės, atsega užtrauktukus, išsitraukia ką nors ir pabėga 🙂

20180205_171430

20180205_170843

20180205_173842

Klong Muang miestelis Tailande, Krabi.  Klong Muang miestelis patiks ramybės mylėtojams, nes judesio čia išties mažiau, nei Ao Nange, tačiau čia yra nuostabus ilgas paplūdimys - Klong Muang Beach. Patariame laikytis kairiosios Klong Muang paplūdimio pusės, ten krantas daug švaresnis, net ir po pietų krantui pasislinkus maudytis labai patogu, tuo tarpu dešinioji Klong Muang pusė labai sekli ir akmenuota, o atoslūgis tikrai labai didelis, krantas seklesnis. Restoranų ir kavinių pasirinkimas čia ir daug mažesnis, bet pavalgyti ras kiekvienas!

20180201_171850

20180131_144004

20180131_144119

20180131_144053

20180201_111709

20180202_123611

Maistas Tailande!

Geriausi linkėjimai nuo mūsų skrandžių Tailandui už jų nuostabią virtuvę! Ne įmantrūs patiekalai, bet mūsų skoniams žinoma neįprasti, kainuoja vidutiniškai tarp 2 - 4 eur už porciją. Aštrumas turbūt lydi bene kiekvieną patiekalą, tad dėl jo stiprumo reikia teirautis padavėjo.

page

Su šia malonia gaida ir baigiame mūsų pasakojimą! Iki kito karto! 🙂