Tailandas. Phi Phi sala!

Norėdami nepraleisti naujienų, spauskite LIKE ant mūsų Facebook puslapio

Keliaudami po Tailando Krabi regioną, nusprendėme apsilankyti mažoje Phi Phi saloje! Sala labai reklamuojama turistiniuose punktuose, tad nusprendėme ir mes patikrinti, kuo gi ji taip traukia turistus!

Iš vakaro užsisakę kelto bilietus, laukėme rytojaus ryto, kol mus iš viešbučio paims autobusiukas ir nuveš link kelto. Iš pradžių, tiesa sakant, nesupratome, kodėl mus veš autobusiukas, jei gyvename 400 metrų nuo pakrantės, kur prisišvartavusios visos valtys, kurios plukdo turistus į įvairias salas.
Išaušus rytui, atvažiavo žadėtasis mikroautobusiukas ir surinko kitus keleivius iš šalia esančių viešbučių. Kai susirinko visas mikroautobusiukas, tada ir paaiškėjo, jog į Phi Phi salą keliausime ne motorinėmis valtimis, kurias matėme kiekvieną dieną pakrantėje, netoli mūsų viešbučio. Pasirodo keliaujame į Krabi miestą, iš kurio ir plauksime keltu į Phi Phi salą! Kai atvykome į Krabi miestą, nepatikėjome jog iš čia plauksime keltu, nes pastatas atrodė ne kaip uostas, o tiesiog autobusų stotis, nes net su žiburiu nesimatė vandens! Tačiau mes klydome! Užėję į pastato vidų, pasisveikinę su vietine beždžione, ėjome ilgoku keliu link kelto, kur jis jau laukė mūsų! Keltas tikrai nemažas, talpinantis apie 600 žmonių, ir jis buvo beveik pilnas! Kelionė truko apie 2.30h ir pagaliau mes Phi Phi saloje!

Štai toks vaizdas laukė mūsų atvykstant! Sala yra tiesiog perpildyta turistų, nes keltai ir motorinės valtys, tūkstančius plukdo į salą!

20180204_112243

Kai tik išlipome iš kelto, iškart teko susimokėti salos įėjimo mokestį 20 batų (apie 50 euro centų) ir pasijausti lyg išėjus pro oro uosto vartus, nes laukė savas paslaugas siūlantys tajai!

taja

Kadangi atplaukėme į salą vos kelioms valandoms, nes paskutinis keltas atgal buvo jau už 4h, todėl iš karto traukėme ten, dėl ko pagrinde ir atkeliavome!

Phi Phi salos apžvalgos vieta

Phi Phi salos "view point" ir buvo pagrindinė priežastis, mus suviliojusi atvykti į šią salą! Nors kelionė iki jos užtruko kaip automobiliu keliaujant iš Vilniaus į Klaipėdą, vėliau laukė  nelengvas kopimas į kalną, kai lauke 35 laipsniai karščio, tačiau pamatyti vaizdai viską atpirko! Tad  spręskite patys, ar verta keliauti į šią salą!

pirma

man

tris

Nusileidę iš apžvalgos aikštelės, patraukėme prie paplūdimio kur pagrinde gulinėjo jaunimas. Išsimaudę ir pasideginę, patraukėme atgal link uosto, nes laikas jau buvo beveik ištiksėjęs ir reikėjo ruoštis kelionei atgal!

20180204_132006

Reziumuojant, nors sala ir maža, tačiau joje tikrai verta apsistoti bent kelioms dienoms, dėl ko mes vėliau ir gailėjomės! Iš Phi Phi salos patogu pasiekti, kitas populiaras salas bei patį Puketo kraštą! Taip pat verta atsiminti, jog šioje saloje didelis turistų srautas, todėl jei mėgstate ramesnį poilsį, čia jo galite ir neatrasti, nes ir paplūdimyje tarsi Ibizoje garsiai groja tranki  muzika. Nors pasakojimas labai trumpas ir su mažai lankomų vietų, dėl laiko stokos, ko negalėjome padaryti, bet tikimės, jog bent jau vaizdai atperka trukūmą! Iki kito karto!